כלמוביל תשווק בישראל את מותג ״אורה״ מבית Great Wall הסינית

קריאה

אורבן שיק

״אתה מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט אתה מגביר את הקצב״, זה המשפט שמגדיר בצורה הטובה ביותר את מה שקורה בשוק הרכב הישראלי, שמשיק כאן מותגים סיניים בקצב מסחרר ודי חסר תקדים, בטח בכל הקשור לחדירה כל כך מאסיבית ממדינה בודדת. והפעם, קבוצת כלמוביל המייבאת לישראל את יונדאי, מיצובישי, מרצדס, ג׳נסיס וסמארט, מוסיפה גם את אורה (ORA), מותג סיני חשמלי מבית Great Wall, קונצרן המחזיק בכמה מותגים, ביניהם WEY שעושה את דרכו גם כן לארץ, וישווק כאן ממש בקרוב באמצעות קבוצת סמלת.

אורה הוא אחד המותגים הצעירים שהושקו בארץ, ונולד רק ב-2018. הוא משווק בשלב זה בגרמניה, שבדיה, אנגליה ואיסלנד, כשכרגע ההיצע כולל רק דגם אחד בלבד, פאנקי קאט, מכונית מיני אורבנית 100% חשמלית עם טווח ריאלי של 260 ק״מ בין טעינות (310 ק״מ לפי תקן WLTP) בזכות מארז סוללות בקיבולת 48 קוט״ש. אורה פאנקי קאט מונע ע״י יחידת הינע חשמלית בהספק 169 כ״ס המזניקה אותה בתוך 8.3 שניות מעמידה ל-100 קמ״ש, עד למהירות מקסימלית של 160 קמ״ש.

הפאנקי קאט מציגה מידות של 423.5 ס״מ אורך, 201 ס״מ רוחב (כולל מראות), 160.3 ס״מ גובה ובסיס גלגלים של 265 ס״מ, די נדיב בסגמנט. במבחני הריסוק של ה-Euro Ncap, היא אף זכתה לאחרונה בחמישה כוכבי בטיחות.

אורה פאנקי קאט
אורה פאנקי קאט

הדבר שמיד קופץ החוצה במותג החדש והצעיר הוא העיצוב הבולט, מעין הכלאה של פיאט 500 והונדה e החשמלית. העיצוב ממשיך גם ב-Tone & Style של המותג, עם נראות שבדרך כלל פוגשים במותגי לייף סטייל ופחות במותגי רכב. כמו בהיצע הצבעים של הפאנקי קאט, גם המותג עושה שימוש בהרבה מאוד צבעי פסטל וטיפוגרפיה מעניינת, שונה לגמרי מכל מה שראינו ממותגי רכב עד היום, כשקהל היעד הוא כמובן דור האינסטגרם והטיקטוק.

המתחרות של אורה פאנקי קט צפויות להיות פיג׳ו 208 החשמלית, אופל קורסה החשמלית וליפמוטור T03 שעשתה ממש לאחרונה עליה לישראל.

תמונות: יצרן

5 1 הצבעה
Article Rating
הרשמה
לשרשור של
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
צפה בכל תגובות
0
אשמח למחשבותיכם, אנא הגיבוx